Kako zaraditi novac? Ne filozofiraj!!!

Mnogi od vas sada se pitaju kako zaraditi novac? Žale se na svoje roditelje, sudbinu, državu, sreću, sudbinu, okolnosti, mjesto stanovanja, neimaštinu...da dalje ne nabrajam!
Ti isti kada im se ponudi primjer kako zaraditi novac, nađu 1001 način zašto to oni ne mogu taj posao raditi. Neki od izgovora su : to nije moja struka, pa to je konobarenje, neću ja nekome dijeliti letke to mi je ispod časti, ja sam prefin/a za taj posao, previše je rizično(ali nema ulaganja)...bla, bla, bla, bla.......
Ovo sve nabrojeno pije vodu jedino ako imate neki prihod, te onda ne želite raditi bilo što!! To onda podržavam, ali ako nemate kune u džepu i pričate mi o tim izgovorima dajte stabilizirajte se. Vaš je zadatak u tom stadiju saznati kako zaraditi novac i primiti se bilo kakvog posla koji donosi isplatu, bez obzira koji posao je u pitanju. Kada nemate kune u džepu, onda idete staviti kune u džep i samo je to bitno govori vam Guru Kako zaraditi novac. Zabranjeno vam je birati i filozofirati, a dopušteno jedino raditi i priskrbiti novce!
Nula kuna na računu, a prilika za zaraditi jednu kunu se nudi, onda izvolite i idite zaraditi tu jednu kunu. Ne gledaj koji posao je u pitanju, nego gledaj kako da dođeš do te jedne kune!

Jednostavnim rječnikom ja bih rekao daj molim te ne filozofiraj više, nego se primi posla.

Kada krenete ostvariti prihod, onda tražite i način kako zaraditi novac u vašoj struci ili na onaj način koji vam paše. Do tada izvolite raditi ono što vam može donijeti novce na račun.